søndag 9. november 2008

>> Farsdag


I dag er det altså farsdag, som betyr familie samling og kake :D Ikke at jeg er så glad i kake da, men det er jo alltid hyggelig å samles og spise kake sammen. Dessuten så må jeg innrømme at den marsipan - kaka fra Østlyngen var faktisk innmari god. Så da satt vi i stuen hos mine foreldre og spiste kake og spilte litt kort, samt litt tv - titting inni mellom. Jeg hadde også kjøpt en gave til min far på lørdagen i all hast før butikkene stengte, noe han selvfølgelig ble glad for.

Nå slapper jeg bare av hjemme, og sitt utrolig nok å ser på Åndenes Makt med min nok så skeptiske kjæreste. Skjønner jeg godt at han er egentlig, men på en annen side så er jo programmet nok så godtroende. Jeg selv tror faktisk det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi vet om, og vist du tenker deg godt om; så er det ikke alt du finner en naturlig forklaring på,. (?)

- Har jeg forresten nevnt at det herlige programmet Gossip Girl begynner på onsdag på TvNorge ? :D:D Can't wait, selvom jeg har sett de fleste episodene på nett, så skader det ikke å se de en gang til. Noe som følger med på Gossip Girl?


4 kommentarer:

Benedikte Hagerupsen sa...

Ikke jeg :) kan ikke fordra Gossip Girl, jeg syns det er så wannabe Oth :) Men det e min mening!:)

Hagerupsen sa...

d handle jo om nåkka helt anna en oth :p
- Gossip Girl er mest om rike bortkjemte ungdommer, som får d meste de vil ha. Og selvfølgelig kjærlighet og svik .
Så du kan ikke si at d er vannabe oth, d blir feil,.

Benedikte Hagerupsen sa...

Jaja, Oth handler jo også om kjærlighet og svik :) Men uansett! FIN BLOGG ^^

Hagerupsen sa...

De er fortsatt ikke like.
- Takker :)