lørdag 18. april 2009

>> Dagens innkjøp


Dagen startet med at kattepusen min gikk malende rundt i senga og skulle absolutt ha kos. Etter kosestunden, sto jeg og kjære endelig opp og kunne dra til city (sentrum).

Brukte en del penger der da, som heller kunne ha vært spart. Meen, men dere vet jo meg; er det noe jeg absolutt må ha eller trenger så klare jeg alltids å skrape frem penger til å kjøpe det.



Så dagens innkjøp ble:

- Ett par finsko
- Ett par øredobber
- Katteshampoo
- En bok som min kjære kjøpte til meg ("i den skogen", av Harlan Coben)
.. Og litt potetgull å slikt til kveldskosen ^^

Ellers har vi akkurat klipt neglene til kattepusen, og dusja den. Selve dusjinga ble en våt og litt blodig atmosfære; den hva jo helt klin gal og skulle aboslutt vekk der i fra. Men det endte bra, så nå er den ren og pen, og ikke minst så lukter den godt. Forhåpentligvis tilgir den oss i løpet av kvelden. - Hah, den maler allerede !
Nå er det straks middagstid hos mine foreldre, see you soon peepz ;*

Ingen kommentarer: