tirsdag 28. april 2009

>> Sommerstemning


Nå må bare sommeren komme snart, har en helt utrolig herlig sommerstemning.

Skal bli deilig med masse sol og varme, kan bare ligge å late meg og slikke litt sol. Bare litt, er fordi jeg ser ikke noe grunn eller hensikt med å ligge foran sola hele dagen, jeg blir nemlig ALDRI brun. Uansett hvor lenge, har jeg aldri sett noe til brunfargen, eneste som popper frem er masse fregner i trynet (noe min kjære syns er utrolig søtt). Men det er uansett deilig å bare ligge foran sola.

Denne sommeren blir det nok ikke så mye sløvings sånn som den forrige, har nemlig planlagt å jobbe en måned av ferien eller noe, så jeg kan tjene litt penger. Må bare finne meg en passe sommerjobb, med en nokså god lønn som jeg kan leve av. Det burde vel ikke være så vanskelig, eller ?


Ellers har jeg hatt samfunnsfagprøve i dag, som jeg selv syns gikk ganske bra. Blir sikkert rundt en 4 eller 5'er regne jeg med. Uansett, all heder og ære går til min kjære som har tatt seg tid om kveldene og øve med meg. Han er så snill ^^

- Nå skal jeg derimot bruke resten av kvelden min på ikke annet enn slappings, slappings, slappings..

Ingen kommentarer: