torsdag 30. april 2009

>> Snakker vi slitt hår ?


Akkurat som i går, så hadde vi ikke skole i dag heller. Snakk om sløve lærere, eller er det en liten mulighet for at svineinfluensa er ute å går ? Ikke vet jeg, eneste jeg vet er at det er deilig med så masse fri ^^

Og for å ikke snakke om det fine været det har vært i Alta disse to siste dagene, masse sol og varme. Heeeerlig ! :D Jeg og kjære var forresten å gikk tur på båthavna i går og spiste softis i fin været. Det var kooos.

I dag derimot, har jeg endelig fått klipt håret mitt, og gjett at det var på tide. Både jeg og frisøren var ganske enige om at håret mitt var skikkelig slitt, og jeg måtte innrømme at jeg hadde vært litt lat med å bruke varmebeskyttende når jeg sletter håret mitt så mye som jeg gjør. Men late Therese skal bli flinkere i fremtiden, for vi håpe. Uansett, både jeg og alle andre ble kjempe fornøyd med resultatet. Så måtte gi litt ros til min flinke frisør, som jeg får så mange gode tips hos hver gang jeg er der.


Bilder fra softis - turen våres i går.

Bilder av ny sveisen min, hva syns dere?

- I dag er det forresten russe-dåp. Regne med det blir en hel del folk som skal ut å drekka i dag, om jeg ikke tar feil ?

Ingen kommentarer: