tirsdag 21. april 2009

>> Fritime og hodepine


Soundtrack: Velvet - Radio star


Nå sitter jeg på skolen i en fritime, så med andre ord sitter jeg i det bråk kaoset, eller rettere sagt i rene krigen.
Det er forskjellige musikk fra hver en krok, og masse andre rare lyder man ikke helt kan sette ord på hva det er for noe. Nesten som man blir en smule gal, og det er ikke overdrivelse. Snart er jeg sikkert døv å slikt.
Noe annet jeg kan klage på i farta mens jeg er i gang, er luften i klasserommet. CO2 nivået kunne ikke ha vært høyere, det er så tett luft at man så si besvimer. Og for å ikke snakke om hodepine, det er uten tvil flere her enn meg som har hodepine, og tro hva det skyldes? Det værste av alt er at jeg må holde ut helt til klokken fire i dag. Can't wait.
- Egentlig trenger jeg ikke sitter her å jamre meg, det er jo bare å gå ut, yeey. Btw, jeg vil hjeeem :)

Ingen kommentarer: