torsdag 23. april 2009

>> Vårtegn


Soundtrack: Manian - Welcome to the club


Som dere ser så har en del ting endret seg på bloggen min i det siste. Jeg har blant annet laget meg en ny header og skiftet litt farge, stil og slikt. Er faktisk ganske så fornøyd med resultatet, ble ganske vår - blomster aktig. Hva synes dere ?

Ellers, som dere sikkert har fått med dere, så har jeg hatt ganske så lite å skrive om den siste tiden. Er så kreativløs.. Kommer sikkert av all det dårlige været, all sørpen og regnet. Men det er vel bare et tegn på at våren faktisk er på vei; asfalten er kommet frem og ikke minst det milde været. Så med andre ord kan endelig dunjakker og tykke klær legges langt bort, og nye sommerklær kan bestilles. Sånn som kjæresten min sier, du skal ha nye klær hele tiden, får du aldri nok? Eller som pappa sa her en dag, det er mye man skulle ha hatt. Som sagt, det er vanskelig å få nok av klær og sko, det er bare et must.
Noe som delvis kan være vanskelig å skjønne for min kjære, som for det meste bare går med hettegenser og joggebukse.
- Anyway, Spring here I come ! ^^


2 kommentarer: