torsdag 16. april 2009

>> Love is in the air ♥


16. April
er min og kjære sin store kjærlighetsdag.
Det er nemlig datoen for den dagen da vi offiselt ble sammen, og det er hele 3 år siden nå..
Det er rart å tenke på at det bare har gått 3 år, når det føles som om vi har vært kjærester hele mitt 17årige liv. Han har liksom alltid vært der, og har alltid vært en stor del av meg. Nå i dag kunne jeg ikke ha tenkt meg ett liv uten han; for han er selve livet mitt, i vært fall en stor del av den. Er det da man snakker om ekte kjærlighet? You never know ..

Uansett, jeg var så søt at jeg hadde laget masse småe kjærlighets-kort til min kjære som jeg hadde gjemt rundt i leiligheten, og gjett at han ble smigret når han fant dem. Senere dro vi ut å spiste, og så skulle vi egentlig på kino men ble heller å lage en bløtkake sammen. OG for en gang skyld så ble faktisk kaka ganske god.
- Såe med andre ord, så endte dagen i en vellykket feiring med både kjærlighet, bløtkake og et glass Martini Asti :)


Ingen kommentarer: